3 Mayıs 2011 Salı

bence

bana bir yere gitmenin iyi geldiğini fark ettim.

ama bursa dışında bir yere...

3 saatlik yolculuğu çekemeyen bünyemin, aslında o şehri kaldırmadığını fark ettim.


aileyi, akrabaları, bir adamın eş zamanlı olarak sokaklarında dolaşıyor olma ihtimalini....

gittiğim başka bir yer, ne kadar uzak olursa, o kadar iyi geliyor belki. orada da başka ihtimaller olabilir. ama orada 2 günlüğüne varım, yarın sabah uyanınca orada olmayacağım. bu güzel, bu iyi.

başka bir yerde uyanmak... aklında hala var düşünceler, ama olsun. bedenin uzakta olunca, onlar da uzakta oluyorlar sanki. bu illüzyon da olabilir elbet. ama en azından 2 günlük bir ömrünün olduğunu biliyorum şimdi.

geri gelince sevdiğin şehre, daha taze... hiç yorulmamışsın. o kadar iyisin bir bilsen.

bunu sık sık yapmayı öğrendim ben.

gidin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder